آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دورها آوایی است که مرا می خواند

قهر

1391/4/14 19:28
نویسنده : manan sani
645 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزه که آوا با من قهر کرده یا شاید اعتصاب کرده و شیر نمی خوره و کلی ناراحتم کرده و در به در برای یافتن راه حل برای حل این مشکل بودم که به چند تا از دوستانم گفتم و اونا سوال کردند از وقتی که واکسن زدی اینطوری نشده یه خورده فکر کردم و دیدم آره راست می گن دقیقا از یکشنبه که واکسنشو زدم اینطوری شده... بعد پرسیدند خودتم تو اتاق بودی وقتی داشتند واکسنشو می زدند........ یاد اون روز افتادم....

اون روز بنا به دلایلی مامانم نتونست باهامون بیاد و من و همسری آوا رو بردیم برای واکسن... وقتی که با هزار دنگ و فنگ وارد اتاق شدیم و بعد از هزار تا سوال که باعث خنده پرستار شده بود، موقع واکسن زدن رسید... من اصلا دلم نمی یاد تو اتاق بمونم و حالم بد می شه واسه همین همسری با غصه فراوون پاهای آوا رو گرفت و به من گفت " خب تو برو بیرون چیزی نیست صدات می کنم " منم تا اومدم برم بیرون خانوم پرستار گفت نه خانوم باشین تا دستشو بگیرین، موندم در جواب چی بگم ولی بعد به خودم گفتم خودتو نباز آوا می ترسه واسه همین کنار آوا رفتم و دستاشو گرفتم

- عزیز دلم، الان تموم می شه مامان

-آغغغغغغغغوووو،غیغغغغغغغغغغو ( با خنده که دلم براش ضعف رفت)----->> ناگهان یه جیغ و گریه بلند

بعدشم من با غم زیاد به همسری کمک کردم تا شلوار آوا را بالا بکشد و آوا رو بغل کردم.....

وقتی اینا رو تعریف کردم دوستام دعوام کردند و گفتند تو همه امید اون بچه ای وقتی دیده تو هم به بقیه کمک کردی  تادرد بکشه باهات قهر کرده و شیرتو نمی خوره... غمم صد چندان شد و از این همه بی اطلاعی راجع به بچه داری افسرده شدم و رفتم بهش گفتم

" آوای مامان اون کارو واسه خودت کردم، من خودم از تو بیشتر غصه خوردم حاضر بودم ١٠٠ تا از همون آمپولو به من بزنن تا تو یه لحظه درد نکشی گلم  "

دخترکم  بهم خندید ولی باز هم به قهرش ادامه داد

 نمی دونستم بهش بگم قهر کردن خوبه یا بده گاهی اوقات لازمه یا لازم نیست، آخه اگه هر کی هر رفتاری دلش خواست  باهاش بکنه بعد دخترمم چون بدونه قهر کردن کار بدیه به روش نیاره که درست نیست دفعه بعد هم همون کار به راحتی انجام می شه، ولی بعدش یه دختر کوچولوی قهر قهرو یا حتی بعدترش یه خانم پر باد که زود بهش بر بخوره در نظرم مجسم شد بدم اومد ،پس چی ؟؟؟؟ قهر کردن بده یا نه..... یادم نمی یاد تو اون صد اسم خدا که قبل از ربنا تو ماه رمضون از تلویزیون پخش می شد قهار نبود؟چی بهش یاد بدم خودم که هنوز تو الفبای روابط موندم به دخترم چیو می خوام یاد بدم.... باید کتاب بخونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عسل
22 تیر 91 22:06
مگه بچه ها با ماماناشون قهر میکنن؟